Takarásban 4.

Takarásban 4.

Ágoston Péter beszélgetése GÁSPÁR KATÁVAL

Ágoston Péter szavaival:
Gáspár Katával szinte egy időben kezdtük a pályánkat. Biztosra veszem, hogy nincs küzdelemmentes pályakezdés, őrá ez duplán igaz. Szülei színészek, akik erősen hittek abban, hogy “árnyékuk” semmilyen formában nem vetülhet lányuk útjára. Ebben a szellemben – saját erejéből – került a színpadra.

Többször felvételizett, nem vették fel. Valaki az egyik rostán Ildikónak szólította. Aztán stúdiós lett a Nemzeti Színházban. Elvégezni nem tudta, mert időközben az megszűnt, Alföldi mégis foglalkoztatta. Társulati tagságot először tavaly kapott a Magyar Színházban. Igazi társulati lény. Őt tényleg érdekli, hogy kivel mi történik. A magyar színházi élet egyetlen alakja, aki az új Nemzeti Színházból avanzsált a régi Nemzeti Színház épületébe. Szeret beszélni, amit ebben a műfajban csak üdvözölni tudtam.

Ami még érdekelheti

Jó estét nyár, jó estét szerelem – premier előtti sajtótájékoztató

Sajtótájékoztató keretében engedtünk betekintést április 17-én legújabb bemutatónk, Fejes Endre – Presser Gábor “Jó estét nyár, jó estét szerelem” zenés dráma hangulatába és kulisszatitkaiba.

Bővebben

Alkoss Szabadon pályázat, idén a Magyar Színházban is!

2024-ben újra megrendezésre kerül az Alkoss Szabadon gyerekrajz pályázat, az Alkoss Szabadon Fiatal Művészekért Alapítvány szervezésében, idén a Magyar Színház is a kezdeményezés mellé állt.

Bővebben

Nagybaczoni Nagy Katival, a Jó estét nyár, jó estét szerelem rendezőjével beszélgettünk

„Az időben kimondott jó szónál nincs nagyobb orvosság. Ennek a fiúnak az élete is egészen másképp alakulhatott volna hogyha valódi törődő szeretetet kap, hogyha csak egyszer van egy kéz, ami...

Bővebben