Takarásban 12.

Takarásban 12.

Ágoston Péter beszélgetése TÓTH SÁNDORRAL

Ágoston Péter szavaival:
“Valaki azt mondta róla, hogy a Rejtő utcai művészbejárót csak úgy tudta elhagyni az előadás után, ha átverekedte magát az őt váró nők csoportján. 1992-ben végzett a Színház- és Filmművészeti Főiskolán, Huszti Péter tanítványaként. Igazán jó kedélyű ember, hatalmas játékkedvvel. Amikor énekel, olyan, mintha soha nem akarná abbahagyni. Ha mégis abba akarná, csak azért, mert motorozás közben kényelmetlen énekelni.”

Bővebben:

“Egyszer leadott egy szerepet, mert kinőtte azt – ez nem vall éppen irigységre. Nem pozícióharcos típus. Mesélt arról, amit Gulyás Dénes tanított neki az éneklésről, annak pszichológiájáról. Mesélt a Nemzeti Színház cégérlevételéről, a ’Nemzeti Színház’ fogalmáról, mai jelentéséről. És felidézett egy gondolatot: Az ezredfordulóra kiegyenlítődnek a nemek a hivatásban, a divatban, a politikában. De a színház mindig kétpólusú marad. A színpadon NŐKET és FÉRFIAKAT szeretnék látni. Ez nagyon fontos.”

Ami még érdekelheti

Jó estét nyár, jó estét szerelem – premier előtti sajtótájékoztató

Sajtótájékoztató keretében engedtünk betekintést április 17-én legújabb bemutatónk, Fejes Endre – Presser Gábor “Jó estét nyár, jó estét szerelem” zenés dráma hangulatába és kulisszatitkaiba.

Bővebben

Alkoss Szabadon pályázat, idén a Magyar Színházban is!

2024-ben újra megrendezésre kerül az Alkoss Szabadon gyerekrajz pályázat, az Alkoss Szabadon Fiatal Művészekért Alapítvány szervezésében, idén a Magyar Színház is a kezdeményezés mellé állt.

Bővebben

Nagybaczoni Nagy Katival, a Jó estét nyár, jó estét szerelem rendezőjével beszélgettünk

„Az időben kimondott jó szónál nincs nagyobb orvosság. Ennek a fiúnak az élete is egészen másképp alakulhatott volna hogyha valódi törődő szeretetet kap, hogyha csak egyszer van egy kéz, ami...

Bővebben